Warto być świadomym jednakże, że skuteczne gadżety reklamowe powinny być głównie użyteczne, tak ażeby mogły reklamować firmę oraz jej działalność. W tej roli bardzo dobrze sprawdza się notes spiralowany, na okładce którego najczęściej zamieszcza się logotyp firmy a także w razie konieczności dodatkowe treści reklamowe. Co sprawdzi się w roli gadżetu reklamowego? Bez wątpienia notes na spirali to bardzo dobry wybór, jeżeli chodzi o gadżet reklamowy. Nie tylko i wyłącznie jest przydatny, niemniej jednak też daje nam sposobność personalizacji. Dzięki temu możemy wybrać rodzaj okładki, jak też naniesione grafiki. Warto zdawać sobie sprawę, że w sytuacji notesu reklamowego na okładce powinien wyszukać się logotyp firmy, w razie potrzeby dodatkowe treści reklamowe. Można też nanieść grafiki związane z działalnością naszego biznesu. O ile nie posiadamy zdjęć o adekwatnej rozdzielczości, możemy korzystać z bazy agencji reklamowej, która posiada zdjęcia o odpowiednim charakterze w wysokiej rozdzielczości. A dodatkowo, kołonotatnik może być uszlachetniony za pomocą folii matowej lub folii błyszczącej lub też lakierowania UV. Klient ma do wyboru także warianty notesu reklamowego, takie jak format czy ilość kartek. Jak się więc okazuje, notes na spirali dobrze testuje się w roli gadżetu reklamowego, pon ieważ jest wartościowy, poręczny a także stanowi dobry nośnik treści reklamowych. Jeśli zatem zamierzamy zawalczyć o nowych klientów i wyróżnić się na tle konkurencji, warto wykorzystać gadżety reklamowe, które budują pozytywny wizerunek firmy
Sprawdź tutaj: zobacz jak zamówić notes na spirali