piątek, 21 września 2018

Jaka ulotka

Projektujemy ulotki
W projektowaniu ulotek bardzo istotne jest, by zachować złoty środek między tym, że podejdziemy do sprawy kreatywnie, a tym, aby nasza ulotka była wciąż elegancka i stylowa. Takie wyważenie formy między kreatywnością a standardowym podejściem jest fantastycznie ważne szczególnie w sytuacji firm, które mają za sobą wiele lat działania i ich identyfikacja wizualna jest dosyć sztywna. Wielu z nas jest tak przyzwyczajony do ulotek, że wcale nie zwracamy na nie sugestie, jedynie w tej samej chwili wyrzucamy je do kosza, dlatego też dla fachowców od reklamy powinno być bardzo ważne to, żeby ich ulotki A5 przyciągały uwagę i ażeby nie stały się jednymi z wielu, jakie prezentuje się potencjalnym klientom.



To jest trudne, bo ulotka firmowa w znaczącej liczbie przypadków stanowi ogromne wyzwanie i to dla każdego, ktoś jest taką ulotką styka. Żeby zaplanować dobrą ulotkę, trzeba mieć świadomość tego, jakie są elementy, które muszą się w nich znaleźć i czego nie warto pisać. Przede wszystkim należy mówić na tej ulotce językiem korzyści, zatem podać takie elementy, które będą stanowiły wartość dla osoby, która zobaczę tę ulotkę. Musi tam być przede wszystkim wyszczególnienie tego, jak ta osoba skorzysta na tym, że zainteresuje się z działalnością firmy. Dla większości firm wykorzystuje się zwyczajne ulotki A5, niemniej jednak czasem przeznaczenie ma ulotka harmonijka, zwłaszcza wtedy, gdy oferta firmy jest dosyć rozbudowana i chcemy na tej ulotce przedstawić wszystko, co mamy do zaoferowania klientom.

Koszt takich ulotek jest nieco wyższy i często jest także tak, że takie ulotki zwyczajnie produkuje się dłużej, ale są one na tyle szczegółowe, że dobrze prezentują propozycję firmy, a tym samym poprawiają konwersję. Po wypuszczeniu takich ulotek sprzedaż jest z całą pewnością większa niż w momencie, gdy takich ulotek nie stosujemy. Właściwie każdy przedsiębiorca powinien o czymś takim mieć świadomość tego.

Polecana strona: tutaj

© Ostatni Wpis
Maira Gall