piątek, 8 września 2017

Stojaki i ekspozytory reklamowe

Produkt i reklama
Jaka metoda reklamy dla punktów usługowych? Jeśli prowadzimy sklep, lokal gastronomiczny albo inny punk usługowy znajdujący się przy ulicy handlowej, to z całkowitą czyli stu procentową pewnością rywalizować o klientów musimy z liczną konkurencją. Jest to szczególnie widoczne w dużych miastach, gdzie w sytuacji popularnych ulic jest bardzo tłoczno. W związku z tym, aby wyróżnić się z tłumu potrzebna nam będzie skuteczna i rzucająca się w oczy marketing.



Dobrym wyborem na starcie będą stojaki reklamowe. Taki stojak możemy podstawić obok wejścia do naszego lokalu lub w innym widocznym miejscu.

Z całą pewnością ważna jest także tekst promocji znajdująca się na takim stojaku. W przypadku restauracji lub barów, warto zilustrować pokrótce promocje obowiązujące w lokalu, przykładowo danie dnia. Ekspozytory reklamowe, zarówno te podświetlane, jak i zwyczajne mogą reklamować produkty , a ponadto usługi wewnątrz lokalu.

Ekspozytor z reklamą stawia się raczej wewnątrz pomieszczeń, ale możemy także zdecydować się na wersję do postawienia w korytarzu lub na zewnątrz. O ile zależy nam na efektownym wyglądzie, a przy okazji pragniemy chronić towar przed wścibskimi klientami, to warto zdecydować się na zamykany ekspozytor plexi. Towar wystawiony w takiej gablotce będzie prezentował się niesłychanie zachęcająco. Dodatkową dobrą właściwością stojaków , a oprócz tego ekspozytorów wykreowanych z tworzyw sztucznych jest korzystna cena oraz duża wytrzymałość. Jeśli handlujemy ekskluzywnymi towarami, na przykład perfumami, to prezentery podświetlane będą podkreślały zalety sprzedawanych produktów.

Sprawdź również informacje na stronie: Display plexi.

© Ostatni Wpis
Maira Gall